Patrzę i nie mogę uwierzyć, Kraków wreszcie zaprojektował ciekawą kampanię, która jest na czasie. Chodzi o kampanię – Kraków to stan umysłu. Grupą docelową kampanii są młode osoby, które za chwilę zaczną studiować. A mieszkają w województwach: lubelskim, mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim, oraz podkarpackim. To z tych województw pochodzi największa liczba osób, która podejmuje studia w Krakowie. Mieszkańcy tych województw przez dwa tygodnie będą widzieć tą kampanię na billboardach oraz citylightach. Jeżeli ktoś nie mieszka w tych województwach to kampania „Kraków to stan umysłu” trafi do niego za pomocą dziennika „Rzeczpospolita” – w wydaniu z najnowszym „Rankingiem Szkół Wyższych”.
Założeniem kampanii – jak tłumaczy wiceprezydent Krakowa Magdalena Sroka – jest pokazanie, „ że nasze miasto jest idealne nie tylko do studiowania, ale także do kreowania własnej osoby, swojego charakteru, do rozwijania swoich pasji i umiejętności. Chcemy pokazać, że Kraków jest najlepszy i dlatego to najlepsi zostali twarzami kampanii”.
Czyli KRK to szansa na studiowanie ciekawych kierunków, z ciekawymi ludźmi.
Katarzyna Krzeszowska – Miss Polski 2012, studiuje malarstwo na specjalizacji grafika użytkowa.
Maciej Kot – brązowy medalista mistrzostw świata, studiuje wychowanie fizyczne na Akademii Wychowania Fizycznego.
Michał Gazda – zdobywca złotego medalu w Robot Challenge, jednych z najbardziej prestiżowych zawodów w dziedzinie robotyki, studiował informatykę.
Założenia kampanii oraz nośniki wyglądają na jedne z lepszych jaką Kraków przygotował w ostatnich latach, ale podziękowania należy złożyć firmie Opcom, oraz osobą, które zrozumiały w UMK, że kampanie promocyjne powinny być robione przez specjalistów, a nie przez urzędników. Wreszcie Kraków pokazuje, że studia w Krakowie to doskonały wybór na dalsze życie, na osiąganie sukcesów, spełnianie marzeń, a nie tylko na studenckie życie w owianym mityczną sławą nocnym KRK.
Koszt kampanii jest szacowany na 200.000 pln.
Oby tak dale ;).