Polski apetyt na życie – udana odpowiedź Żywca na świetne reklamy Lecha. Chociaż reklama Żywca, nie posiada, żadnego spektakularnego hasła, jakim kiedyś było hasło „prawie”. To ma w sobie coś, co czyni ją wyjątkową. Co sprawia, że chcemy być tacy jak jej bohaterowie, że chcemy żyć właśnie tak jak oni, że chcemy sięgać w sklepie tylko po Żywca, i w końcu chcemy się go napić. Oprócz tego reklama mówi nam, że nawet w naszym współczesnym złożonym życiu, nie może zabraknąć czasu na Żywca. Ale samą fabułą reklama nie przyciągnie widza. Reklama Żywca przyciąga fenomenalnym tekstem, który jest wypowiadany przez świetnego lektora, którego głos wraz z modulacją czynią tekst jeszcze lepszy niż jest w rzeczywistości. A to wszystko jest uzupełnione świetnie dobraną piosenką, o tytule Icon wykonywaną przez belgijskiego artystę Daana, która sprawia, że obejrzymy tą reklamę nawet, jeżeli nie lubimy piwa Żywiec.
Wersja długa
Making off reklamy Żywiec – polski apetyt na życie
Jak podkreślił Wojciech Bogusz – Marketing Manager marki Żywiec – „Żywiec jak żadna inna marka może komentować przemiany zachodzące w codzienności Polaków. Rozumie, w jakim kierunku podążają i chce im towarzyszyć. Optymizm, otwartość, innowacyjność i energia wyzwalająca się w naszym społeczeństwie nie mogą zostać niezauważone. Nowa twarz marki Żywiec to wyraz potrzeby stałej naturalnej obecności w życiu naszych konsumentów. To również forma podziękowania za ich odwagę upór i konsekwencję w pozytywnym kształtowaniu rzeczywistości”.
Za kreację spotu odpowiadała agencja reklamowa DDB Warszawa, natomiast za produkcję Film Produkcja.