Effie Awards 2013 – nominacje

Effie Awards jedne z najbardziej prestiżowych nagród w świecie marketingu. Pierwszy konkurs został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Oprócz polskiej edycji istnieją jeszcze 39 edycje na świecie.

Do tegorocznej edycji trafiło 154 zgłoszeń. Natomiast komicje otrzymały 52 zgłoszenia.
W tegorocznej edycji konkursu nagrody są przyznawane w 20 kategoriach. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Najciekawszymi zgłoszonymi kampaniami są między innymi: Świnka – mBanku, Lepiej pożyczyć z banku oraz Tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie – ING Bank Śląski, Skoda Citigo – Skody, Godne dzieciństwo – Polskiego Czerwonego Krzyża, Serce i Rozum – Orange Polska, Reklama dla Firm – Orange Polska, Lech Shandy – Kompanii Piwowarskiej, Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi – Fundacji Rak`n`Roll, Pascal kontra Okrasa – Lidl Polska.

Wszystkie nominowane kampanie można znaleźć tutaj.

O przyznaniu nagrody decyduje 5 grup na czele, których stoi Mirosław Godlewski.

Konkurs zebrał ze sobą 19 partnerów. Wśród nich mamy Think&Thank, NowyMarketing, PKPP Lewiatan, Facebook, Onet, AMS.

Tu możemy zobaczyć ubiegłorocznych zwycięzców.