Prawdopodobnie największa akcja mobilizująca Polaków do uprawiania sportu. Głównym organizatorem był T-Mobile, a współodpowiedzialni byli: Endomondo, Fundacja TVN – „Nie jesteś sam”, Onet, Radio Zet, TVN oraz Samsung.
Celem akcji było pokonanie dystansu o długości 40 milionów kilometrów. Do pokonania tak ogromnej ilości kilometrów miała mobilizować informacja, że w momencie osiągnięcie tego dystansu przez wszystkich uczestników akcji. Dla podopiecznych Fundacji TVN – „Nie jesteś sam” trafi milion złotych.
Akcja trwała od 15 VI, a zakończenie akcji odbyło się 29 września podczas finału 35 PZU Maratonu Warszawskiego, który odbywał się na Stadionie Narodowym.
W momencie rozpoczęcia akcji zarejestrowanych uczestników było 576.376 (wszyscy użytkownicy Endomondo w Polsce byli automatycznie rejestrowani w tej rywalizacji). W dniu zakończenia w akcji uczestniczyło 650.931 użytkowników Endomondo.
Rekordzista w tym okresie pokonał dystans o długości 13670, 32 km. Natomiast wszyscy uczestnicy w tym okresie pokonali dystans o łącznej długości 40.672.615 kilometrów.
Co z akcji ma Endomondo? Na początku tego roku miało zarejestrowanych w Polsce około 350 tysięcy użytkowników. Dziś liczba użytkowników Endomondo wzrosła o 300 tysiące. Podczas samej akcji liczba uczestników wzrosła o 74 tysiące użytkowników. Liczby te, przekładają się przede wszystkim na wzrost zasięgu reklam, jakie trafiają i będą trafiać do użytkowników aplikacji. Nie ważne czy korzystają z aplikacji wyłącznie za pomocą smartphone`u, czy także poprzez komputer. Więc zwycięzcą akcji nie tylko są podopieczni Fundacji TVN – „Nie jesteś sam”, ale także Endomondo.