Na ten dzień czekało wielu z nas prawie całe życie, ale nie tylko my czekaliśmy. Marketing również czekał na ten dzień tworząc bardziej lub mniej udane kreacje.
Toyota, tak mają produkt z przyszłości Martiego McFly.
Pepsi
Lexus, oni to stworzyli, mają latającą deskę.
Twojemeble.pl
W kreacji FC Barcelona nie zobaczymy przyszłości, żadnego powrotu do przyszłości, ale powroty do historii Barcelony, dokładnie do historii związanymi z datami z całej trylogii, której głównym bohaterem był Martiego McFly.
http://www.fcbarcelona.com/club/detail/article/back-to-the-barca-future
Nike
If you can imagine the future, you can create it.
⠀⠀⠀ ⠀
Find out about pair no. 1 at https://t.co/ptkErznzjl pic.twitter.com/Gi6UMNsNML— Nike (@Nike) October 21, 2015
Parlament Europejski również postanowił wykorzystać gorączkę Back to The Future.
Identity theft is a serious crime. @Europarl_EN is combatting it https://t.co/SXrEo98VFj #EUdataP #Backtothefuturehttps://t.co/TQFJbNWtwb
— European Parliament (@Europarl_EN) October 21, 2015
Nawet CKM postanowił wykorzystać ten kultowy film do swojej promocji.
Twórcy Back to the Future przewidzieli, że w 2015 roku będzie CKM! I nawet trafili z okładką. #PowrotDoPrzyszlosci pic.twitter.com/06PJQh2Vv3
— CKM (@CKMONLINE) October 21, 2015