Nagrody KTR

Saatchi&Saatchi została najlepszą agencją reklamową w Polsce w konkursie KTR 2013.
Podczas gali Klubu Twórców Reklamy S&S otrzymało 9 nagród (złoto, dwa srebra i sześć brązów) – za co została nagrodzona tytułem Agencji Roku.
Prace zgłoszone do konkursu KTR były oceniane przez 74 osobowe jury, któremu przewodniczył Kot Przybora.
Saatchi&Saatchi złoto otrzymało za kampanię – „Toyoty Land Cruiser” w prasie drukowanej. Warto zaznaczyć, że S&S otrzymało złoty medal za serię „Dżungla”, a srebrny medal ze serię „Skały”.

Creative Idea brzmiała:
„Dzięki innowacyjnemu napędowi na 4 koła, w którym moment obrotowy przekazywany jest do tego z kół, które traci przyczepność, Toyota Land Cruiser potrafi wyjść cało z każdej terenowej opresji.”

Poniżej wszystkie nagrody, jakie Saatchi&Saatchi otrzymało podczas gali KTR za 2013 rok.
W kategorii Reklama film TV/Cinema w podkategorii Motoryzacja brązowy medal za billboard sponsorski Teatru TV – Toyota Avensis
W kategorii Reklama drukowana w podkategorii Motoryzacja.
Złoty oraz srebrny medal za reklamy Toyoty Land Crusier
W kategorii Media interaktywne w podkategorii Reklama on-line – reklama społeczna i non profit.
Brązowy medal za kampanię „Godne Dzieciństwo” realizowaną dla Polskiego Czerwonego Krzyża.
W kategorii Active advertasing w podkategorii Reklama społeczna i non profit. Brązowy medal również za kampanię „Godne Dzieciństwo”.
W tej samej kategorii w podkategorii działania PR również brązowy medal za kampanię dla Polskiego Czerwonego Krzyża.
W podkategorii Direct marketing /direct response advertising /BTL także brązowy medal za tą samą kampanię. Dalej brązowy medal za kampanię „Godne Dzieciństwo” w podkategorii Ambitne advertising.
Także brązowy medal w tej samej kategorii w podkategorii Branded content/ branded entertainment za kampanię „Najgrubiej pod chmurą” dla Microsoftu za produkt Microsoft Sky Drive.