Najlepsze kampanie reklamowe hoteli

Reklamy nowych łóżek w Ibisie 

Osoby, które często śpią w hotelach doskonale wiedzą, że trzema najważniejszymi rzeczami w nich są: wygodne łóżko, czysta łazienka oraz dobra kawa podczas śniadania. Bez tego nasz pobyt w hotelu będzie należał, do jednych z tych gorszych dni w życiu, którego nigdy nie zapomnimy, i na pewno nie wywoła uśmiechu na naszych ustach, gdy sobie przypomnimy o pobycie w nim.

Doskonale wie o tym jedna z największych sieci hoteli na świecie Accor. W 2014 roku wprowadzili na rynek odświeżoną koncepcje najpopularniejszych hoteli niskobudżetowych Ibis. Wcześniej francuskie hotele dla ludu funkcjonowały pod nazwami Formula, Etap, Ibis. Od 2014 roku zaczęły funkcjonować pod jedną nazwą Ibis, a dokładnie jako: Ibis budget i Ibis.

Do grona tych hoteli francuski potentat dołączył też obiekty, które nosiły do tej pory nazwę All Seasons nadając im jednocześnie nową nazwę – Ibis Style. i te ostatnie szczególnie polecam. Znajdują się w świetnych lokalizacjach, mają ciekawą architekturę, desing. Wadą ich może być fakt, że czasami cena pokoju jest bliższa 4 gwiazdkowego hotelu, niż popularnego 3 gwiazdkowego hotelu.

Accor stanął przed ogromnym wyzwaniem jak przekonać ludzi, aby wybierali hotele Ibis. Odpowiedź jest banalnie prosta, muszą uwierzyć, że w każdym hotelu wyśpią się tak samo jak w domu. I tak powstała kilka lat temu jedna z największych kampanii reklamowych nakłaniających ludzi do spania w hotelach – Ibis Expedition. Ale jak przekonać ludzi do tego? Pokazać im, że mamy najlepsze łóżka na świecie. A kto to pokaże. Oczywiście podróżnicy pod wodzą Aarona Chervnaka, którzy udadzą się na niesamowitą wyprawę, której celem będzie wyspanie się na szczycie brazylijskiej góry Roraima, oczywiście na Ibisowym łóżku Sweet Bed.

Cała historia Ibis Expedition

Zdjęcia pochodzą z: accorhotels, makematrip, booking.com, agoda.