Midnight City w reklamach

Najnowsza reklama modelu Captur firmy Renault. Małego crossovera stworzonego na bazie Renault Clio. Wykorzystuje ten sam motyw muzyczny, jaki był w reklamie Lecha w 2012 roku. Czyli utwór Midnight City grupy M83.
Widząc początek reklamy naszym pierwszym skojarzeniem  jest, że oglądam nową wersję reklamy Lecha. Po chwili  pojawia się zdziwienie, gdy orientujemy się, że oglądamy reklamę Renault Captur, a nie Lecha.

Reklama Renault Captur

Reklama Lech Beer Premium
Pomimo tego, że reklama najnowszego francuskiego crossovera została stworzona na rynki Europy, w przeciwieństwie do reklamy Lecha, która była stworzona tylko na polski rynek. To ten fakt nie usprawiedliwia twórców reklamy Renault Captur. Ponieważ Polska jest jednym z największych rynków samochodowych w Europie (8 pozycja). W dodatku auta tego producenta należą do jednych z najpopularniejszych samochodów w naszym kraju. Związku z tym „dział marketingu” Renault Polska powinien dopilnować, żeby reklama najnowszego samochodu tej marki, nie kojarzyła się odbiorcom z reklamą Lecha.