Tak się promuje samochody

Volvo jak mało, kto wie jak zrobić premierę nowego samochodu. O nowej generacji XC90 słyszeliśmy, że jej prezentacja ma się odbyć w 2014 roku. Aż tyle, i aż tak mało. Ale gdy Volvo dorosło już do momentu prezentacji. Usłyszeli o tym wszyscy. Śledzimy to przedstawienie w Internecie i nie mam na myśli specjalnie stworzonej strony www opartej na zasadzie landing page. Mam na myśli wszystkie serwisy społecznościowe, żebyśmy przypadkiem nie przegapili tego wydarzenia, reklamy w portalach informacyjnych. Gdy zawitaliśmy już na stronę Volvo XC90 moglibyśmy odliczać razem z Volvo czas do premiery nowego modelu. Dziś na tej stornie odliczamy czas do otwarcia wirtualnej sprzedaży. volvo odliczanieŻeby móc następnie kupić 1 z 1927 modeli XC90 ze specjalnej edycji. Czemu 1927 modeli? Ponieważ w tym roku powstało Volvo.
W serwisach społecznościowych mogliśmy odliczać dni do premiery razem z Volvo, ale również jednocześnie poznawać coraz to nowe zdjęcia detali nowego modelu.

Jednocześnie zadbano, aby wszystkie lokalne strony Volvo w portalu Facebook miały to samo tło. Nieważne, czy wejdziemy na stronę Volvo, czy jakąś lokalną stronę w Polsce, Hiszpanii, Stanach Zjednoczonych a nawet w Indiach zobaczymy zawsze to samo tło.

Oczywiście marketing to nie tylko www, to również obraz.

Mroczny, wciągający, fascynujący początek przywołujący bardziej skojarzenia z premierą jakiegoś nowego filmu niż samochodu. Aż nagle pojawia się światło nowego modelu, które co raz szybciej zbliża się do nas. To światło to oczywiście nowe volvo xc90, które przybywa do nas z dalekiej podróży…
W kolejnym odcinku

Już przybył do nas, jest już nas, i możemy się nim cieszyć wraz ze swoją rodziną
Volvo nie zapomina również o tych, którzy nie lubią korzystać z komputerów, portali społecznościowych, oglądać reklam. Dla nich przygotowało billboardy oraz reklamy w prasie. Jednym słowem wspaniale niesamowite 360.