Tegoroczna edycja Effie to 77 nominacji w 20 kategoriach. Najciekawszymi nominacjami są kampanie.
„Pomoc mierzona kilometrami” zrealizowana przez Starcom MediaVest Group dla T-Mobile w kategorii Kampanie dotyczące edukacji społecznej/ Kampanie CSR.
„Grown up” zrealizowana przez Brain i Starcom MediaVest Group dla Prudential Financial w kategorii Launch.
„Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie” zrealizowana przez Brain i Love Media dla ING w kategorii Long Term Marketing Excellence.
„Wyprzedaż 2013” zrealizowana przez Satchi&Satchi i PHD Media Direction dla Toyoty w kategorii Motoryzacja
„Polski apetyt na życie” zrealizowana przez DDB Warszawa, Starcom MediaVest Group, Men at Work, GONG dla Żywiec Group w kategorii Napoje
„Język polski jest ąę” zrealizowana przez Ogilvy&Mather dla Ogilvy&Mather w kategorii Pro Bono
„Kto następny przejdzie do PLAY?” zrealizowana przez MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, CPC, K2 dla Play w kategorii Telekomunikacja
„Berlinki mówią same za siebie” zrealizowana przez Publicis, MEC dla Animex w kategorii Żywność.
W kategorii e-commerce w tym roku nie przyznano żadnej nominacji.
Wszystkie nominowane kampanie można znaleźć tutaj.
Gala wręczenie nagród Effie Awards 2014 odbędzie się 06 października tradycyjnie już w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Effie Awards jedne z najbardziej prestiżowych nagród w świecie marketingu. Pierwszy konkurs został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Oprócz polskiej edycji istnieją jeszcze 39 edycje na świecie.