Są hasła, które znaczą więcej niż marka. Hasła bez których marka nie byłaby sobą.
Jedne z nich zawdzięczamy zastępom PRców inne są dziełem przypadku. Ale to dzięki nim ich marki stały się kultowe.
Do najsłynniejszych haseł reklamowych na świecie należy bezwątpienia – „Probably the best beer in the world” Carlsberga. Hasło to jest z nami od przeszło 40 lat!!!. Twórcami niego są copywriterzy z jednej najsłynniejszych agencji na świecie Saatchi&Saatchi. Slogan regularniej zaczął się pojawiać od 1974/5 roku, a w 1980 roku poznali je wszyscy mieszkańcy świata. I do dnia dzisiejszego slogan ten towarzyszy każdej reklamie piwa Calsberg.
Hasło zrodzone z przypadku. Mowa oczywiście o sloganie „Just do it” firmy Nike. Jego twórcą jest Dan Wieden założyciel agencji reklamowej Wieden&Kennedy. W dniu w którym pracował nad hasłem dla Nike, jeden z jego znajomych wspomniał o Normanie Mailerze, autorze książki „The Executioner`s Song” opowiadającej między innych o historii Garego Gilmore`a, którego ostatnimi słowami były „Let`s do it”.
Najmłodszy z „największych” sloganów reklamowych „Connecting People” powstał w 1992 roku. Został wymyślony przez lokalną fińską agencję reklamową dla jednej z najbardziej znanych fińskich marek – Nokia. Pierwotnie brzmiał „Nokia – Connecting People” później często przerabiany na „Vodka Connecting People”. Jednak dziś to już historia. Pomimo, że był to najmłodszy slogan zdążył już umrzeć.