W tym tygodniu zestawienie reklam zostało zdominowane przez producentów samochodów. Na pierwszy ogień idzie Honda. Pomimo, że nie jest to najnowsza reklama tego japońskiego producenta samochodów. To jej miejsce w tym zestawieniu jest całkowicie uzasadnione. Reklama modelu CRV nie jest zrealizowana w terenie, w piaskach, w błocie, ale mimo to robi niesamowite wrażenie. I ukazuje nawet więcej niż naprawdę potrafi ten samochód terenowy. W końcu tytuł reklamy to iluzja 😉
Z dobrych wzorców należy korzystać. Ta idea przeświecała Volkswagenowi przy tworzeniu najnowszej reklamy Scirocco. Stanowi remake reklamy Golfa z przed kilku lat. Z jedną różnicą, że została zaszczepiona na chiński rynek. I trzeba przyznać jest tak samo udana jak pierwowzór.
Toyota w dość odważny sposób reklamuje swój produkt. Uterenowiony model Etios prezentuje w miejskiej dżungli podczas wyścigu z rowerem. Ogromnym plusem tej reklamy są zdjęcia, i jej końcówka, które jednoznacznie pokazuje przewagę najnowszej Toyoty przeznaczonej na południowo afrykański rynek.