Serce, Rozum i Basia

Dokładnie chodzi o walkę Serca i Rozumu z Basią. W dodatku Serce i rozum nie chcą odpuścić! Jednak Basia kompletnie się tym nie przejmuje i co chwila oddaje. W dodatku oddaje skutecznie. Zmuszając, co moment Orange do riposty, czyli nowej reklamy. Jednak Plus nie pozostaje dłużny na reklamy konkurenta i wypuszcza nowsze reklamy Internetu LTE.
Kim są nasi bohaterzy: Serce i Rozum to prawie dinozaury w świecie promocji. Henio z Tesco nie przeżył nawet połowy czasu, ile przeżyły już maskotki Orange. Nie mówiąc już o próbie zliczenia reklam z ich udziałem. Przy 20 reklamie pewnie odpuścisz liczenie. Jednakże ostatnio nasze maskotki skupiły się na reklamie Internetu. I tak od kilku miesięcy walczą o klientów, których chce podebrać im Basia.
Basia jak już wiemy jest bohaterką reklam Plusa. Poznaliśmy ją przeszło pół roku temu, gdy
wyprowadzała się od swojego byłego chłopaka i musiała sobie kupić Internet do nowego mieszkania. I tak Basia kupiła sobie super szybki Internet, ale nie od Orange, tylko od Plusa.

I pewnie reklama ta byłaby jedną z wielu niezauważonych. Gdyby nie fakt, że Orange, prawdopodobnie ku radości Plusa, odpowiedział na tą reklamę. Rozum prawdopodobnie w dniu podejmowania decyzji o zrobieniu kontr reklamy nie był w pełni sił witalnych.

Oczywiście na odpowiedź Plusa nie musieliśmy długo czekać – prezent na święta.

Po kilkunastu dniach zobaczyliśmy, a jakże reklamę od Orange

Jednak Basia jest ładniejsza od Serca i Rozumu i ściągnęła nowych do siebie

Ale Serce tak łatwo się nie poddaje

Jednakże Basia ma swój urok osobisty

Od czasów reklam OLT Express, nie widzieliśmy aż tak skumulowanej kampanii opartej na porównawczych reklamach. Pomimo tego, że w Polsce są dozwolone porównawcze reklamy, to mało, kto ich używa. Oczywiście, zaraz przyjdą nam na myśl reklamy Link 4 oraz Direct. Jednak porównują one ceny do całego rynku w branży, a nie wprost do konkretnej firmy. Tu natomiast widzimy pasjonująca walkę dwóch operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Orange, za którym stoi jego francuski właściciel Orange, oraz Plus, który należy do Zygmunta Solarza właściciela stacji telewizyjnych o nazwach Polsat, cyfrowej telewizji Cyfrowy Polsat i kilku jeszcze innych firm.

Walka pomiędzy tymi dwoma firmami zapowiada się na jeszcze bardziej ekscytującą. Ponieważ oprócz Internetu Polsat wprowadził właśnie program Smart Dom. W jego reklamach oglądamy Kasię i Tomka z super sitcomu TVNu z przed kilkunastu lat. A sam Smart Dom jest łudząco podobny do Fun Packa od Orange.