Wspaniałe reklamy 27 VII – 09 VIII 2015

Szara rzeczywistość codziennego życia do momentu odkrycia Booking.com. Podczas reklamy widzimy, że bohaterzy korzystają zarówno z aplikacji mobilnej booking.com jak i webowej wersji tego portalu rezerwacyjnego. Jej uniwersalność dostrzeżemy, nie tylko w wielorakim sposobienie rezerwowania wymarzonego wypoczynku, ale również, że bohaterami są jednocześnie singiel, grupa młodych ludzi oraz rodzina. Jednak nie dlatego ta reklama jest unikatowa w tym zestawieniu. Powodem tego jest fakt, że powstała w Japonii i jest przeznaczona dla dalekowschodniego klienta.

To też mogłaby być japońska reklama, ale nie jest. Powstała w USA. I widzimy to w niej od samego początku. Krajobrazy, muzyka, dzikie konie czyli sielski klimat ameryki, a do tego nowa Honda CRV, której udaje się zdobyć różowego konia dla małej dziewczynki.

Tour de France skończył się już jakiś czas temu, ale dopiero teraz reklama ta zawitała do nas. Zrobić reklamę, która nie jest litanią zalet reklamowanego produktu, jest sztuką. I ta sztuka udała się Samsungowi.